esittämis apua

Ilmoitukset esim. löydetyistä/kadonneista koirista, terveystarkastuksista, yms.
Alueen säännöt
Ilmoitukset poistuvat automaattisesti 60 vrk kuluttua viimeisestä vastauksesta.

esittämis apua

ViestiKirjoittaja kultahöpö » 13.06.2010 21:44

Hei
Kiinnostaisiko jotain juniorhandleria tai muuta auttaa koirien esittämisessä? Minulla kaksi koiraa samassa luokassa. Eivät ole olleet kehässä kuin pari kertaa ja edellisestä kerrasta on jo aikaa eli kehäkokemuskin ruostessa koirilla, olisi siis haastetta handlerille harjoituskoiraksikin. Ollaan ajateltu Lammin, Mikkelin ja Heinolan näyttelyitä. Tältä alueelta jos esittäjäkin olisi niin olis helpompi.
Kuva

Kultainennoutaja=koira jokaiseen tarpeeseen
kultahöpö

Re: esittämis apua

ViestiKirjoittaja Hiipivä Siiseli » 15.06.2010 14:55

Mä voisin olla kiinnostunut. :) Olen itsekin suunnitellut flättiurokseni kanssa Lammin ja Heinolan näyttelyitä. Minkä rotuisia koirasi ovat? Kokemusta on fläteistä, kultsuista, labukoista ja tollereista sekä aika monista muista roduista. Suurin osa koirista on ollut haasteellisia, mutta aina ollaan kuitenkin pysytty kehänauhojen sisäpuolella ja saatu koirat arvosteltua :)
Hiipivä Siiseli

ViestiKirjoittaja kultahöpö » 16.06.2010 17:42

Ohoh, unohdin mainita koirien rodut. Kultaisia ovat siis kumpainenkin. En ole vielä ilmoittautunut kun en voi molempia ilmoittaa jos en saakaan esittäjää mutta kiva olisi jos voisit esittää.
Kuva

kultahöpö

ViestiKirjoittaja Janinas » 29.06.2010 09:48

Minäkin voisin mielelläni koettaa, en tiedä asunko sitten liian kaukana Lahdesta tulen, :D
:D Jos sen tollerinpennun ensivuonna saisin :D
Janinas

ViestiKirjoittaja kultahöpö » 13.07.2010 17:52

Empäs ole muistanut täällä käydä katsomassa. Olen ilmoittanut Lammille vain toisen koirista mutta jos haluat sen esittää saat ihan ilman muuta esittää. Minusta olisikin joskus kiva katsoa omia koiria kauempaa.
Kuva

kultahöpö

Paluu Ilmoitukset